81% meer mensen stopten voor het rode stoplicht!

De komende maanden ga ik creatieve interventies opzoeken om het gedrag van mensen binnen organisaties te veranderen. De pianotrap is natuurlijk een klassieker, maar er zijn vast nog meer briljantjes. Tips? Stuur me een email


2 Comments

Nuttige reclame boodschap | Glenn van der Burg's Blog · 1 oktober 2014 at 09:28

[…] voorbeelden van de verandering van de omgeving, waardoor het gedrag van mensen veranderd. Het dansende stoplicht heb ik eerder al gedeeld, net als de pianotrap in de metro. Onderstaande voorbeeld van een reclame […]

Nuttige reclame boodschap | SparkO2 · 1 oktober 2014 at 09:36

[…] voorbeelden van de verandering van de omgeving, waardoor het gedrag van mensen veranderd. Het dansende stoplicht heb ik eerder al gedeeld, net als de pianotrap in de metro. Onderstaande voorbeeld van een reclame […]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *